پنوماتیک از یک عبارت یونانی به معنای تنفس یا هوا است و نوعی فناوری است که برای ایجاد فشار مکانیکی ، گازهای فشرده را مورد مطالعه و استفاده قرار می دهد. تولید گاز فشرده به طور گسترده ای در شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد و کارخانه ها از هوای فشرده شده برای دستکاری بسته های دقیق استفاده می کنند. شیلنگ پنوماتیک پلی امید نیز در واقع در این دستگاه ها کاربرد دارد که هوا را در این دستگاه ها قرار نی دهند.

تامین کننده شیلنگ پنوماتیک پلی امید

توضیحاتی در مورد شیلنگ پنوماتیک پلی امید

توضیحاتی در مورد شیلنگ پنوماتیک پلی امیدفروش و عرضه شیلنگ های پنوماتیک ساخته شده از پلی اورتان ، پلی آمید در محدوده بالا از طریق بسیاری از امکانات تکمیل شده است. این شیلنگ ها هوا ، آب و روغن را در سیستم های هوا پنوماتیک قرار می دهند. تجهیزات و ابزارهای پنوماتیک یک امر اساسی در صنایع متنوع است که بدون آن نمی توان بسیاری از تکنیک ها را بدست آورد. در این ابزار ، الکتریسیته سوخت فشرده شده یکی از اجزای ضروری است و با پایین آوردن میزان آن ، فشار افزایش می یابد و باید با جریان وسایل و تجهیزات پیش برود. این انتقال بنزین به دنبال ابزاری است که هوا را به طور کامل عمل کند و تمایل خوبی برای شیلنگ پنوماتیک است که مایعات را با حداقل اصطکاک و مقاومت منتقل می کند. همانطور که متوجه می شوید ، شیلنگ های پنوماتیک در زمینه های تخصصی سازه های بادی مورد استفاده قرار می گیرند ، این نوع تولید با توجه به نوع مواد پخته نشده متفاوت است. برنامه های این شیلنگ شامل: دنده پنوماتیک ، لوله کشی پنوماتیک ، اسباب بازی های دقیق ، خطوط روغن ، کارخانه های کریستال و شیشه ، مدیریت روش ، کمپرسور هوا ، آزمایشگاه ها ، روباتیک و در نهایت جوراب بافی است. به طور گسترده ، شیلنگ های پنوماتیک برای تغییر هوا در سازه های پنوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند و بسته به نوع مصرف ، در یکی از اندازه ها ، رنگ ها و ضخامت های نوع عرضه می شوند. انواع شیلنگ پنوماتیک ممکن است در 3 گروه طبقه بندی شود: PU ، توله سگ و پاپ به شرح زیر است: شیلنگ پلی اورتان (PU): آنها صاف و انعطاف پذیر هستند ، از پلی اورتان ساخته شده اند. ، سبز ، زرشکی و زرد تهیه شده است. شیلنگ پلی اتیلن (حیوان خانگی): دارای انعطاف پذیری متوسط ​​است و ممکن است برای مواد شیمیایی با اسید کم استفاده شود. شیلنگ نایلون پلی آمید (PA): انعطاف پذیری کمی دارند و خشک هستند و ممکن است درمقابل فشار بیشتری نسبت به شیلنگ های PU مقاومت کنند.

ویژگی های مهم شیلنگ پنوماتیک پلی امید

ویژگی های مهم شیلنگ پنوماتیک پلی امیداز پلی آمید 11 ، پلی آمید 12 ، پلی آمید 6 و 66 غالباً برای ساخت شیلنگ های پلی آمید استفاده می شود. ویژگی شیلنگهای پلی آمید با تکیه بر نوع پلی آمید مورد استفاده محدوده خواهد بود. قابلیت های کلی این شیلنگ ها عبارتند از: انعطاف پذیری بالا در تنوع درجه حرارت بسیار گسترده. مقاومت شیمیایی بالا در برابر روغن ها ، سوخت ها و هیدروکربن ها. مقاومت بیش از حد شیمیایی در برابر گازهای گازی حتی در صورت وجود آب. مقاومت در برابر عوامل جوی و ازن. مقاومت در برابر جویدن. مقاومت در برابر گرما و اشتعال شگفت آور مناسب. مقاومت در برابر فشار. وجود حامل طولانی و شیوه زندگی طولانی خدمات بدون خستگی و کمبود خانه. خانه های مکانیکی بالا با تنوع بسیار زیاد دما (مقاومت کششی بالا و رونق طول بیش از حد). مقاومت در برابر سایش بالا. مقاومت پذیری کم در مقایسه با CO2 O2. جذب کم آب حتی در محیط های بسیار مرطوب (حداکثر 1٪).  مقاومت بیش از حد در برابر هیدرولیز. داشتن اقامتگاههای زیست سازگاری. تراز بعدی بالا (بیشترین تجارت 25٪ بعدی در طول زمان شخص). قابلیت پردازش تمیز.این شیلنگ ها به دلیل انعطاف پذیری بالا در بعضی موارد از چشمه ها نیز استفاده می شوند. شیلنگ پنوماتیک پلی امید دارای خاصیت کاملاً الاستیک یا الاستیک است و در مواردی که شیلنگ به طور جدی در معرض خم شدن قرار دارد مناسب است. همچنین ، این شیلنگها نسبتاً در برابر گرما ، لرزش و پیچ خوردن مصون هستند. انعطاف پذیری بالای شیلنگ پنوماتیک Poly Omid باعث می شود این محصول برای استفاده در کنترل های پنوماتیک و حتی سازه های روباتیک بسیار مناسب باشد. فشار منحصر به فرد این شلنگ 10 بار است.

قابلیت های مصرفی شیلنگ پنوماتیک پلی امید

قابلیت های مصرفی شیلنگ پنوماتیک پلی امیدشیلنگهای پنوماتیک معمولاً برای انتقال هوا به مدارهای پنوماتیک استفاده می شوند که در اندازه ها ، سایه ها و ضخامت های مختلف با تکیه بر مصرف تولید می شوند. انواع شیلنگ پنوماتیک: شیلنگ های پلی اورتان (PU) شیلنگ های نرم و انعطاف پذیر هستند. شیلنگهای پلی اتیلن (PET) شیلنگهای قابل انعطاف متوسط ​​هستند که می توانند برای مواد شیمیایی با خلوص کم نیز استفاده شوند. شیلنگ های پلی آمید (PA) نوعی شلنگ خشک یا انعطاف پذیری کم است که می تواند در برابر مقادیر استرس بالاتر از سایر انواع (PU) مقاومت کند و علاوه بر این بسته های زیادی نیز دارد. همان طور که گفتیم مصرف شیلنگ پنوماتیک پلی امید در دستگاه های پنوماتیک می باشد که می توانند مصارف مختلفی داشته باشند. در صنعت پنوماتیک ، شیلنگ های پلی اورتان ، که در بازار شرکت به عنوان شیلنگ های پنوماتیک یا شلنگ های PU شناخته می شوند ، برای تعویض هوای فشرده استفاده می شوند. فراخوان رو به رشد شلنگ های PU (شیلنگ های پنوماتیک) با وسایل رونق بزرگی در دوره تولید و جریمه مواد پخته نشده برای این شیلنگ ها همراه بوده است. کاربرد شیلنگ پنوماتیک پلی امید معمولاً برای انتقال هوا در مدارهای پنوماتیک می باشد، که مطابق با مصرف در اندازه های یک نوع ، رنگ و ضخامت تولید می شود.

تامین کننده شیلنگ پنوماتیک پلی امید در ایران

تامین کننده شیلنگ پنوماتیک پلی امید در ایرانآیا سعی می کنید یک مرکز خرید را با هدف تأمین سفارش خود سریعتر کشف کنید؟ بسیاری از انسان ها هر چند وقت یکبار مورد خرید مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و ساعت ها یا شاید روزها را صرف جستجوی محصول مورد نظر خود می کنند.برای این منظور در کشور ما تامین کنده های زیادی در این زمینه موجود می باشد که کار شما را راحت تر کرده اند.شرکت های تولید موجود می باشد که پس از تولید این محصولات آن را به بازار عرضه کرده و مردم می توانند با راحت ترین روش به خرید آن ها اقدام کنند. تولید شیلنگ پنوماتیک پلی امید در این شرکت ها صورت گرفته و با قیمت های مناسبی به بازار عرضه می شوند.