شیلنگ ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند و یکی از شیلنگ های پرمصرف و کاربردی شیلنگ نخ دار pvc است که در بسیاری از صنایع از جمله آب و فاضلاب، شبکه ها و تأسیسات آبرسانی، صنایع نفت و پتروشیمی، گاز و …  برای انتقال انواع سیالات و مایعات مورد استفاده قرار می گیرد و از کارایی و عملکرد مطلوبی برخوردار می باشد.
انواع شیلنگ های نخ دار در کارخانه های سازنده با استفاده از مواد اولیه مرغوب به وسیله تکنولوژی مدرن  و پیشرفته طبق استانداردهای لازم تولید و ارائه می گردند.

خرید شیلنگ نخ دار pvc از مراکز معتبر

آشنایی با شیلنگ نخ دار pvc

آشنایی با شیلنگ نخ دار pvcشیلنگ های نخ دار پی وی سی دارای انواع و اقسام گوناگونی بوده و برای کاربردهای متنوعی استفاده می شوند. از انواع این محصول می توان به شیلنگ نخ دار سه خط، شیلنگ نخ دار شفاف، شیلنگ نخ دار مخصوص اکسیژن، شیلنگ نخ دار مشکی، شیلنگ لاستیکی خط دار و … اشاره نمود. از این شیلنگ ها برای انتقال هوای فشرده، انتقال مایعات و سیالات گرم و مایعات نفتی استفاده می کنند.

این شیلنگ ها از یک و یا چند لایه تشکیل شده اند و نخ های استفاده شده در آنها از کشیده شدن بیش از اندازه شیلنگ پیشگیری نموده و به صورت ضربدری و عمودی در شیلنگ ها به کار رفته تا لایه های داخلی را به خوبی پوشش دهد و بتواند فشارهای بالا را به آسانی تحمل کند. این شیلنگ ها به راحتی فرسوده و پاره نمی شوند.

 این محصول ضخامت دیواره مناسب و تراکم نخ مطلوبی دارد و در برابر انواع مواد پایداری و استحکام بسیار خوبی دارد همچنین به گونه ای طراحی شده است که به دلیل داشتن انعطاف، مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و خراشیدگی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است. با توجه به قابلیت های فراوان، انتقال مایعات و گازها با فشار قوی را به خوبی تحمل می کند و از کارایی خوبی برخوردار می باشد.

قابلیت انعطاف پذیری شیلنگ نخ دار pvc

قابلیت انعطاف پذیری شیلنگ نخ دار pvcنخ به کار رفته در این نوع شیلنگ ها نخ پلی استر می باشد که در کنار گرانول های پی وی سی باعث ترکیبی محکم و قابل توجه در شیلنگ می شود.
شیلنگ های نخ دار پی وی سی از استحکام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند. این شیلنگ از موادی نظیر کلر و هیدروکربن ساخته شده است و انعطاف شیلنگ نخ دار pvc به دلیل استفاده از مواد روان کننده در هنگام تولید آن است که به دلیل منعطف بودن در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد.

این شیلنگ ها در دو شکل شیلنگ های شفاف و شیلنگ های کدر تولید می شوند که در انتقال مایعات در کارخانه ها و انتقال آب در مصارف خانگی و … کاربرد دارند. خصوصیات و ویژگی های شیلنگ های نخ دار پی وی سی چیست؟

  • استحکام و مقاومت بالایی دارند.
  • از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند.
  • دارای عمری طولانی و دوام بالایی هستند.
  • دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای می باشند.
  • مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند.

در حال حاضر انواع شیلنگ های نخ دار پی وی سی در شرکت های تولید کننده با استفاده از متریال مرغوب و به وسیله ماشین آلات مدرن و پیشرفته طبق استانداردهای لازم تولید می شوند که به دلیل کارایی و عملکرد مناسب در بسیاری از صنایع، فروش بسیار خوبی دارند.

نمونه کاربرد های شیلنگ نخ دار pvc

نمونه کاربرد های شیلنگ نخ دار pvcشیلنگ پی وی سی به دلیل قابلیت ها و ویژگی های بسیار خوبی که دارد مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است و در بسیاری از مراکز و صنایع نظیر آب و فاضلاب، نفت و پتروشیمی و انتقال آب اشامیدنی استفاده زیادی دارد. کاربرد شیلنگ نخ دار pvc عبارت است از:

  • در سیستم انتقال فاضلاب شهری و خانگی استفاده می شود.
  • در انتقال آبرسانی شهری و صنعت کشاورزی کاربرد زیادی دارد.
  • در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی برای انتقالات سیالات شیمیایی و گازی استفاده می شود.
  • در انتقال گازها با فشارهای مختلف کاربرد دارد.
  • در انتقال انواع مایعات آشامیدنی و غیر آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت شیلنگ نخ دار پی وی سی به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی همچون قطر شیلنگ، تعداد لایه های شیلنگ، نوسانات اقتصادی موجود در کشور، تحمل فشار شیلنگ، برند و شرکت تولید کننده، میزان عرضه و تقاضا، وارداتی بودن، نحوه خرید و فروش و … بر قیمت این محصول تأثیرگذار می باشند.

نوسانات نرخ ارز نیز می تواند بر قیمت شیلنگ نخ دار مؤثر باشد، زیرا بسیاری از این شیلنگ ها وارداتی بوده و توسط شرکت های بازرگانی از کشورهای اروپایی و آسیایی وارد کشور می شوند که به دلیل مرغوبیت و کیفیت عالی از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و مورد استقبال خریداران زیادی قرار گرفته اند. قیمت شیلنگ های خارجی نسبت به نمونه ایرانی بالاتر می باشد.

روش خرید شیلنگ نخ دار pvc

روش خرید شیلنگ نخ دار pvcاین روزها بازار خرید و فروش انواع شیلنگ پی وی سی به دلیل کاربرد فراوان در صنایع مختلف بسیار پررونق می باشد و مشتریان و متقاضیان زیادی دارد. خریداران از روش های حضوری و یا غیر حضوری انواع شیلنگ را تهیه می کنند. یکی از مراکز خرید شیلنگ نخ دار pvc همین شرکت می باشد که این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به متقاضیان ارائه می نماید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات کالا با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

شایان ذکر است که خرید و فروش در این شرکت فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزئی است و خریدار و فروشنده سود خوبی می برند و مشتری استقبال بهتری می کند. از مزیت های خرید از این سایت می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید، هزینه مناسب، ارائه برند معتبر، تسریع و سهولت در خرید و … اشاره نمود.

امروزه برندهای متعددی در زمینه تولید و ارائه انواع شیلنگ های نخ دار در حال فعالیت هستند که تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین متریال این محصول را تولید نموده تا بتوانند رضایت مشتری را جلب کنند و فروش خود را بالاتر ببرند که در این امر رقابت بسیار خوبی با یکدیگر دارند.
از اهداف آن ها کسب رضایتمندی مشتریان، ارتقاء کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید می باشد و مسلماً هر چه کیفیت بالاتر و قیمت ارزان تر باشد، فروش نیز بیشتر می شود.