شیلنگ صنعتی شفاف فنردار برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. این شلنگ را هم برای مصارف صنعتی و هم برای مصارف خانگی می توان استفاده کرد. در باغبانی از این شلنگ برای انتقال آب پیش گیاهان استفاده می شود، این شلنگ در باغبانی خیلی مورد استقبال است زیرا به خوبی می توانند ببینند که چقدر آب به گیاهان داده شده است. این شلنگ ها سطح شفافی دارند و داخل آن ها فنری از جنس گالوانیزه ی ضد زنگ قرار دارد. در این مقاله بیشتر به خصوصیات شیلنگ صنعتی شفاف فنردار می پردازیم و کاربرد این شیلنگ ها را بررسی می کنیم: 

قیمت فروش شیلنگ صنعتی شفاف فنردار

چند نمونه از خصوصیات شیلنگ صنعتی شفاف فنردار

چند نمونه از خصوصیات شیلنگ صنعتی شفاف فنرداربرخی از خصوصیات شیلنگ صنعتی فنردار عبارتند از: 

  • این شیلنگ ها به دلیل فنری که در خود دارند انعطاف پذیری خیلی بالایی دارند، اگر فردی از روی شیلنگ رد شود و یا ماشینی از روی آن عبور کند بلافاصله به حالت اولیه ی خود بر می گردد و خراب یا شکسته نمی شود و می توانید آن را به راحتی در جهت های مختلفی بچرخانید. 
  • کیفیت مواد اولیه: در تولید این شیلنگ ها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است، هم پلاستیکی که در تولید این شیلنگ استفاده شده است خیلی کیفیت بالایی دارد و هم آهنی که در تولید فنرهای این شیلنگ استفاده شده است از کیفیتی مطلوب و ضد زنگ است. 
  • قطر های مختلف: این شیلنگ ها قطرهای مختلفی دارند که افراد می توانند بنابر کاری که می خواهند انجام دهند انواع قطرهای آن را انتخاب کنند، مثلا در باغبانی معمولا از شیلنگ هایی استفاده می شود که قطر بالایی ندارند. 
  • مقاومت در برابر مواد صنعتی: شیلنگ فنردار برای انتقال مواد صنعتی و شیمیایی نیز استفاده می شود و در برابر انتقال مواد اسیدی هم بسیار مقاوم است. 
  • شیلنگ شفاف بدون بو است، اگر سایر شلنگ هایی را که تازه خریداری کرده اید بو کنید، متوجه می شوید این شلنگ ها بوی خامی پلاستیک می دهند، اما شلنگ شفاف به هیچ وجه این بو را نمی دهد. 
  • مقاومت در برابر حرارت: این شلنگ ها توان انتقال مواد با حرارت های بسیار زیاد را دارا هستند و در هنگام استفاده آب نمی شوند و یا خود را جمع نمی کنند‌. 
  • بعضی از انواع شلنگ های فنر دار دارای سه خط هستند که این خط ها برای کنترل مقدار مایعات کاربرد دارند. 
  • یخ نزدن: شیلنگ های فنر دار تحمل حرارت را تا دمای منفی ۵ درجه سانتی گراد دارا هستند و در این دما ها به هیچ عنوان دچار یخ زدگی نمی شوند. 

پرمصرف ترین کاربرد شیلنگ صنعتی شفاف فنردار

پرمصرف ترین کاربرد شیلنگ صنعتی شفاف فنرداراگر به اطراف خود دقت کنید حتما می توانید موارد استفاده های بیشمار شلنگ های فنردار را بیابید، به دلیل توان کنترل آب در شلنگ های شفاف استفاده از آن ها به مرور زمان بیشتر و بیشتر شده است، برای همین می توان در هر کاری که نیاز به اندازه گیری آب باشد می توان از این شلنگ ها استفاده نمود.

شیلنگ فنر دار را می توان برای فشار قوی آب نیز به کار برد، بنابراین می توان گفت مهم ترین کاربرد شیلنگ صنعتی شفاف فنردار استفاده از آن در کارخانه ها، آب نماها و … است. از این شلنگ ها همچنین می توان برای انتقال و مکش مایعات در کارهایی مانند کشاورزی، باغبانی و مصارف خانگی نیز بهره برد. 

عوامل موثر در کیفیت شیلنگ صنعتی شفاف فنردار

عوامل موثر در کیفیت شیلنگ صنعتی شفاف فنردارکیفیت شیلنگ صنعتی شفاف فنردار به چند نکته بستگی دارد: 

  • قطر داخلی شلنگ: برای این کار باید به قطر بیرونی و قطر داخلی توجه کنید، هرچه میزان پلاستیک استفاده شده در یک شلنگ بیشتر باشد کیفیت شلنگ بهتر است. 
  • وزن شلنگ: در هنگام خرید شلنگ به وزن آن دقت کنید، شلنگ باید سنگین باشد در این صورت می توان گفت در تولید آن از مواد درجه یکی استفاده شده است. 
  • ساییده نشدن: در برخی مصارفی که از شیلنگ می شود آن را روی زمین می کشند به همین دلیل جنس شلنگ باید به گونه ای باشد در این مواقع ساییده نشود چون ممکن است سوراخ شود. 
  • رسوب نگرفتن: حتی در آب هایی که ما برای مصارف خانگی خودمان از آن ها استفاده می کنیم هم مقداری رسوب وجود دارد، کیفیت شلنگ باید به گونه ای باشد که رسوب نگیرد، در غیر اینصورت شلنگ غیر قابل انعطاف می شود و کیفیت لازم را نخواهد داشت. 
  • بهره گیری از مواد اولیه ی خوب: جنس مواد اولیه ای که در تولید شلنگ استفاده می شود باید خیلی خوب باشد برای مثال نمی توان شلنگ را از پلاستیک های بازیافتی تولید کرد و حتما باید از پلاستیک های نرم و انعطاف پذیر استفاده شود. 

قیمت نهایی شیلنگ صنعتی شفاف فنردار

قیمت نهایی شیلنگ صنعتی شفاف فنردارشیلنگ های صنعتی شفاف فنر دار را معمولا در متراژهای ۵۰ متری لول می کنند و به فروش می رسانند‌. قیمت شیلنگ صنعتی شفاف فنردار را می توان وابسته به عوامل زیادی دانست. یکی از این عوامل قطر شلنگ است، هرچه قطر شلنگ بیشتر باشد قیمت آن نیز به مراتب بالاتر می رود، قطر شلنگ‌ در میزان پلاستیکی که در تولید شلنگ استفاده شده است بسیار موثر است و به همین دلیل آن را عاملی موثر می دانیم. 

عامل موثر دیگر در کیفیت شلنگ های فنر دار کیفیت شلنگ است، به طور کلی می توان گفت شلنگ های فنر دار از انواع دیگر شلنگ با کیفیت تر هستند اما این شلنگ ها نیز خود دارای کیفیت های مختلفی هستند و کیفیت های بالاتر قیمت بالاتری نیز دارند. 

عامل موثر دیگر مکانی است که از آن خریداری می کنید، می توان در این باره گفت اگر کارخانه ی شلنگ سازی در شهر شما قرار داشته باشد قیمت شلنگ در آن شهر کمتر خواهد بود، علت این موضوع این است که هزینه های حمل و نقل بار به شدت کاهش میابد و روی قیمت تاثیر گذار خواهد بود، همچنین قیمت شلنگ از مغازه ای به مغازه ی دیگر متفاوت است. اما اگر بدون واسطه و از فروشنده ی اصلی آن را خریداری نمایید قیمت برای شما کمتر خواهد بود. 

یکی از عوامل موثر در قیمت را می توان این دانست که آیا می خواهید به صورت عمده خرید خود را انجام دهید و یا به صورت جزئی، زیرا در خرید های عمده معمولا تخفیف های زیادی برای خریداران در نظر می گیرند. مغازه داران معمولا به صورت عمده اجناسی را که می خواهند خریداری می کنند.