شیلنگ دارای انواع مختلفی است و برای کاربردهای گوناگون در ضخامت های متنوع طراحی و تولید می شود و یکی از نمونه های پر فروش آن شیلنگ لاستیکی است. این روزها مراکز تولید شیلنگ لاستیکی نخ دار این محصول را با بهره‌گیری از بهترین متریال و توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته مطابق با استاندارد های لازم طراحی و تولید می کنند و با ضمانت کیفیت در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نمایند.

مراکز تولید شیلنگ لاستیکی نخ دار

مقاومت شیلنگ لاستیکی نخ دار

مقاومت شیلنگ لاستیکی نخ دار مقاومت شیلنگ لاستیکی نخ دار با توجه به استاندارد بودن آن و کیفیت شیلنگ بسیار مطلوب می باشد و در برابر پارگی و کشیدگی بسیار مقاوم است. مقاومت بالای شیلنگ نخ دار باعث شده است که از آن برای انتقال سیالات مختلف با فشار بالا استفاده شود. این شیلنگ از ضخامت بسیار خوبی برخوردار بوده و تراکم نخ استفاده شده در آن بالا می باشد و تحمل تغییرات دمایی و فشارهای مختلف را دارد. این محصول در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدی بسیار مقاوم و پایدار می باشد و در برابر پوسیدگی و نور خورشید مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

با توجه به ویژگی های مثبت فراوان امروزه از این شیلنگ در صنایع مختلف استفاده زیادی می شود و در انتقال گاز، سیالات نفتی، آب و … کاربرد گسترده ای دارد و بسیاری از مشتریان آن را به شکل کلی و با مناسب‌ ترین قیمت خریداری می کنند. این شیلنگ در رنگبندی و اندازه های متنوع در بازار مشاهده می شود که مشتری بر حسب نیاز می تواند محصول دلخواه را انتخاب و خریداری نماید.

قیمت خرید شیلنگ لاستیکی نخ دار

قیمت خرید شیلنگ لاستیکی نخ دار قیمت خرید شیلنگ لاستیکی نخ دار به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت و نوع مواد به کار رفته در آن، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، اندازه و ضخامت شیلنگ،‌ هزینه های تولید و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت انواع شیلنگ در خریدهای عمده و مستقیم به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

یکی از ساده ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع شیلنگ مراجعه به همین سایت می باشد، زیرا هرروز بروزرسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید از راهنمایی مشاوران ما برای خریدی بهتر و آسانتر بهره مند شوید و پس از ثبت کردن سفارش، محصول در زمان مقرر با بهترین بسته بندی به نشانی مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.