صادرات شیلنگ لاستیکی نخ دار به عراق و حتی دیگر کشورهای همسایه صورت می پذیرد. هر ساله میزان زیادی از این محصول در کارخانه های کشور و توسط افراد و متخصصان آماده می شود و علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی به دیگر کشورها هم صادر می گردد. شیلنگ های صادراتی در متراژهای مختلف و در کیفیت های متفاوت تولید می شوند. این شیلنگ ها برای آبیاری گلخانه ها و باغات و مزارع به کار گرفته می شوند. بیشترین رنگ این شیلنگ ها سیاه است و در خاک پنهان می شود و یا این که بر روی خاک قرار داده می شود. 

صادرات شیلنگ لاستیکی نخ دار به عراق

نمونه های مختلف شیلنگ لاستیکی نخ دار

نمونه های مختلف شیلنگ لاستیکی نخ دارنمونه های مختلف شیلنگ لاستیکی نخ دار در کارخانه ها تولید می شود. این شیلنگ در رنگ های سیاه و سبز و سفید تولید می شود و اغلب کارکرد آن هم در گلخانه ها و یا مزارع می باشند که با آبیاری قطره ای کار می کنند. این شیلنگ ها با توجه به جنس و کیفیت این محصولات از طرف خریداران که اغلب کشاورزان و باغداران و صنایع تولیدی بزرگ و گلخانه های صنعتی می باشند خریداری می شود و به کار گرفته می شوند. 

شما می توانید برای خرید و انتخاب این محصولات به سایت مراجعه کنید ما در سایت انواع نمونه های مختلف این محصولات را با مشخصات کامل و قیمت ها قرار داده ایم تا مشتری بتواند به راحترین و ساده ترین شکل محصول را انتخاب و خرید خود را انجام دهد. علاوه بر این این خریداران می توانند با کمک شماره تلفن هایی که در سایت قرار دارند با مراکز تولیدی و یا فروشندگان تماس بگیریند و از نحوه ی فروش و قیمت ها مطلع شوند. 

این افراد می توانند میزان نیاز خود را به این محصولات در این سایت ثبت نمایند تا سایت بعد از تایید برای آن ها بفرستد. سفارش هایی که تعدادشان زیاد باشد اغلب به صورت رایگان ارسال می شوند و تخفیف های ویژه ای هم برای آن ها در نظر گرفته شده است. برای افرادی که از مراکز فروش دور می باشند و نیز وقت کافی برای رفتن به این مراکز و نیز هزینه ی رفت و برگشت به شهرهای دیگر را ندارند این گزینه بهترین روش خرید است چون هم در وقت و هم در پول آن ها صرفه جویی می شود. 

کاربرد شیلنگ لاستیکی نخ دار در صنعت

کاربرد شیلنگ لاستیکی نخ دار در صنعتکاربرد شیلنگ لاستیکی نخ دار در صنعت فراوان است. صنایع تولیدی بزرگ و اغلب گلخانه های صنعتی از جمله خریداران این محصولات می باشند. این شیلنگ ها در گلخانه ها کاربرد زیادی دارند به این صورت که پای گیاهان در خاک و یا روی خاک قرار داده می شوند. سوراخی در فاصله های معین در این شیلنگ قرار دارند. این شیلنگ به یک مخزن اصلی وصل است و وقتی شیر مخزن باز می شود آب داخل این لوله ها جاری می شود و از هر سوراخی با توجه به میزانی که برای آن در نظر گرفته شده است آب به صورت قطره ای به پای گل می ریزد. 

در مزارعه در پای بوته های کوچک و بزرگ و در باغات برای درختان مورد استفاده قرار می گیرد و این روش آبیاری امروزه در کشورهایی که کم آبی دارند و نیز برای صرفه جویی در مصرف آب انجام می پذیرد. از زمانی که استفاده از این شیلنگ ها در باغات ما رسم شده است و جهاد کشاورزی کشاورزان را به این کار جذب کرده است میزان تولیدات کشاورزی ما هم روند رو به رشدی دارد. 

کارخانجات ایرانی سعی می کنند که با تولید محصولات باکیفیت بتوانند آن ها را به بازارهای جهانی برای فروش بفرستند تا در رقابت با محصولاتی که در دیگر کشورها تولید می شوند رتبه ی ایران را به عنوان یک کشور تولید کننده و صادر کننده در جایگاه برتری قرار دهند.

روش های بالا بردن استحکام شیلنگ لاستیکی نخ دار

روش های بالا بردن استحکام شیلنگ لاستیکی نخ دارروش بالا بردن استحکام شیلنگ لاستیکی نخ دار در کارخانه های ها به طریق های مختلف انجام می شود. شیلنگ های آب از جنس پلاستیک و پی وی سی هستند. جنس های پلاستیکی به خاطر این که استحکام زیادی دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و نیز اگر ضخامت بیشتر باشد عمر بیشتری هم می کند بنابراین کارخانجات می کوشند که محصولی تهیه کنند که در برابر حرارت گرما و یا سرمای زمستان و رطوبت و غیره نازک نشود و یا پاره نشود و از بین نرود. شلنگ های ساخت ایران اغلب ضخامت زیادی دارند و عمر طولانی هم دارند. 

کارخانجات تولید کننده با مواد درجه یک و با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته اقدام به تولید این محصولات می کنند و آن را به بازار عرضه می کنند. عرضه هم به صورت اینترنتی و هم به صورت مستقیم است. خرید به صورت مستقیم این حسن را دارد که مشتریان می توانند محصول اصل و اعلا را با تخفیف های ویژه خریداری کنند و در ضمن از تخفیف های ویژه هم بهره مند شوند. در خرید مستقیم رابطه بین فروشنده و خریدار نزدیک تر می شود و خریدار می تواند اطلاعات کاملی را از فروشنده دریافت کند. 

روش صادرات شیلنگ لاستیکی نخ دار

روش صادرات شیلنگ لاستیکی نخ دارروش صادرات شیلنگ لاستیکی نخ دار با کمک شرکت های بازرگانی و یا تجار انجام می شود. شیلنگ های درجه یک و با کیفیت داخلی بعد از تولید بعد از این که بازارهای داخلی را تامین کرد به کشورهای دیگر هم صادر می شود و این کار توسط شرکت های بازرگانی صورت می پذیرد. این شرکت ها انواع محصولاتی را که در داخل ایران تولید می شوند را به خارج از کشور می برد و در کنار محصولات خارجی می فروشد و یا این که محصولاتی را که در دیگر کشورها تولید می شوند را به داخل ایران وارد می کند و در کنار محصولات ایرانی می فروشد. 

این محصول به درخواست کشورهای مقصد انجام می پذیرد. کشورهای همسایه و حومه ی خلیج فارس و دریای عمان از جمله کشورهای وارد کننده هستند. هر ساله از صادرات این محصولات ارز زیادی وارد کشور می شود. نمونه های خارجی هم که وارد ایران می شوند کیفیت بالای و قیمت زیادی دارند و همین قیمت بالا باعث می شود که خریداران ترجیح دهند که از نمونه های ایرانی استفاده کنند با این حال هستند کسانی که نمونه های خارجی را به ایرانی ترجیح می دهند و مطابق با نیاز خود و سلیقه ی خود از بین لوله ها و شیلنگ های نخی وارداتی اقدام به خرید می کنند.