شیلنگ خرطومی کشاورزی مخصوص استفاده برای آبیاری کشاورزی در مدل های متفاوتی و در انواع سایز ها از طریق سایت های اینترنتی مورد خرید و فروش واقع می شود

همان طور که مستحضر هستید صنعت کشاورزی به عنوان یکی از حیاتی ترین صنعت ها در کشور ایران مورد توجه واقع می شود.
برای به دست آوردن هدف های مشخص و مدرن نیازمند است که در این صنایع ماشین آلات و تجهیزات مختلفی به کار گرفته شود تا روز به روز بر تولید این محصولات افزوده شده و نیازهای جامعه برطرف شود.

مکانیزه شدن صنعت کشاورزی موجب افزایش سودآوری و کاهش هزینه کشاورزان می شود.
امروزه یکی از مهم ترین ابزار هایی که در بحث آبیاری کشاورزی می تواند در این امور به کشاورزان بسیار کمک نماید، شیلنگ های کشاورزی است.

شیلنگ خرطومی کشاورزی

انواع شیلنگ های کشاورزی

در صنعت کشاورزی از شیلنگ های مختلفی استفاده می شود که دارای انواع و اقسام متفاوتی هستند و هر یک برای هدف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ادامه برخی از انواع شیلنگ های مخصوص صنعت کشاورزی را بیان خواهیم کرد:

  • شلنگ های کشاورزی آبیاری
  • شیلنگ سمپاشی
  • لوله های زهکشی
  • شیلنگ های تخلیه فاضلاب و پسماند آب ها

استفاده از شیلنگ های متفاوت در این امور در صنعت کشاورزی به چشم می‌خورد، به عنوان مثال در این صنعت برای هدف سمپاشی از شلنگ های فشار قوی استفاده می شود.
در صورتی که برای آبیاری می‌توان از شیلنگ های pvc و یا شیلنگ های خرطومی استفاده کرد که دارای مقاومت بسیار زیادی هستند و حتی می‌توانند در انتقال سم نیز کاربرد داشته باشند.

انواع شیلنگ های کشاورزی

 خرید لوله خرطومی کشاورزی

در زمینه خرید لوله های کشاورزی متفاوت کشاورزان باید سعی داشته باشند تا این محصولات را به صورت یکجا و به صورت عمده از یک مرکز تهیه نمایند تا محصولی با کیفیت و با بهترین قیمت در اختیار آن ها قرار داده شود.
نور خورشید باعث کاهش طول عمر لوله خرطومی شده و  موجب پوسیدگی سریع آن می شود.

برای جلوگیری از این مشکل می توان ابتدا در خرید دقت بعمل آورد و جنسی را انتخاب کرد که به آسانی دچار مشکل نشود و در وحله بعد در نگهداری و استفاده از آن مراقبت بیشتری برای جلوگیری از آسیب به عمل آید.

خرید لوله خرطومی کشاورزی